Nove kupljene stvarčice, Eveline, Golden Rose..i još ponešto

Ćaos!

Danas pišem o novim stvarčicama koje sam kupila. 🙂 ❤

IMG_7828_Fotor

Pa da počnemo 🙂 ❤

IMG_7798_Fotor_Collage_Fotor

 Prvi je Eveline Cosetics Professional make-up concealer 2 in 1 korektor, koji je jedan od najboljih korektora koje sam ikad koristila, tekstura je savršena, nije gust, odlično prekriva podočnjake i bubuljice, izjednačava ten, dugo traje (i ne, nije reklama 😛 ). Cena je i više nego povoljna za ovako dobar proizvod, 530 dinara, ja koristim broj 6 i koža ga super upija, uopšte se ne primećuje razlika u odnosu na prirodnu boju tena. Definitivno preporučujem, a ja ću ga sigurno ponovo kupiti.

IMG_7807_Fotor_Collage_Fotor

Sledeći je Golden Rose Beauty Multicolor Diamond Lipgloss sjaj za usne. Ima odsjaj dijamanata, ja sam kupila crveni sjaj, a u kolekciji ima još puno nijansa. Košta oko 300 dinara u lily-ju. Što se tiče izgleda boja je super, zamerka je što je previše gust, četkica je previše mala i tanka pa se zato malo teže nanosi. Ocena 3+

IMG_7811_Fotor_Collage_Fotor

Kupila sam još jedan sjaj, takodje Golden Rose, tačnije-zove se Golden Rose ultra brilliant, i bolji je od prethodnog sjaja, sjaj je ređi i manje lepljiv. Boja je trula višnja, i iako nema ‘dijamantski sjaj’ 😀 sija odlično. Košta oko 250 dinara. Ocena 4+, samo zbog toga što je ipak lepljiv malo. 😛

5715820804 IMG_7814_Fotor_Collage_Fotor

IMG_7819_Fotor_Fotor
Takodje, moram da se pohvalim novim super slušalicama 😀

Inače, veliki sam ljubitelj lepih i zanimljivih gumica za kosu, pa sam danas uzela par lepih šašavih gumica 🙂

IMG_7827_Fotor

U poslednje vreme sam se ‘navukla’ na 3u1 kafe, omiljena mi je warmy caramel 3 u 1, pa sam morala i to da podelim s vama haha 😀

IMG_7823_Fotor_Fotor

iiiii to bi za danas bilo to, nadam se da vam se svideo tekst 🙂 Bye ❤

Постави коментар